Det är inte oss det är synd om

Nu lämnar jag allting hemma.
Tar på mig skorna, sätter hörlurarna i öronen, slår på bokbandet "snabba cash".
Lämnar alla mina tankar hemma, all saknad&sorg, mobilen och alla underbara vänner.

Mamma och Freddan åkte till Stockholm förut, jag åker efter imorgon.
Jag är själv inatt, men Elin kommer hit.
Mormor är rädd för mig, och jag mår bra i hennes sällskap,
så det bli bra, får se om det kommer något mer inlägg,
beror på om jag kan få någon sömn inatt...

Kan inte sluta gråta när jag tänker på alla underbara ord jag fått från mina vackra vänner och anhöriga idag. Vet inte hur jag ska tacka er alla, men jag älskar er så mycket, även att jag är dålig på att säga och visa det! TACK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0