GILLA denna dagen

Idag när jag och Erik kom hem från skolan, lämnade vi våra grejer i min lägenhet och skulle bege oss till maxi. Precis när jag slagit igen dörren inser jag att mina nycklar är kvar inne (vår dörr låser sig automatiskt). I samma sekund tänker jag på att den andra nyckeln är uppe i Sälen, illa...
Men min pappa är bäst, han fixade en låssmed som gjorde en ny nyckel åt oss, så efter en timme i trappuppgången kom vi in, överlyckliga!

Sedan åkte vi ut till Madelene, där var också Elin och Jessika. Vi lagade mat, och Linda kom.

Väl iordning gjorda en massa kämpade vi oss upp till ishallen för skridskoåkning. Vi hade väldigt roligt :) Det var jag, Elin, Linda, Anna, Emma, Oscar, Erik, Jocke, Victor, Jessika och Madelene.

Sen åkte jag, Elin, Linda, Oscar och Erik hem till mig med cola, chips och godis, och spelade Rappakalja, det gav oss skratt som slutade i tårar.

Nu kollar vi på film, men sova blir det väldigt snart!



Kommentarer
Postat av: Hanna:)

sv: hihi tack så mycket :D hoppas aallt är bra med dej:) kram

2010-01-23 @ 13:26:50
URL: http://midusa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det blir nog bra. :P <3

2010-01-25 @ 18:48:31
URL: http://skkoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0