I want to stay here with you

Det är inte utan en stor klump i magen och tårar i ögonen
dagen närmar sig allt för snabbt.

Om mindre än två veckor sitter 8 långa flygtimmar bort här ifrån.
Helt fast och ohjälpbar, i fem månader.
Antagligen några utav de häftigaste månaderna i mitt liv,
men också helt klart några utav de värsta, utan tvekan!

Jag vill inte nämna namn, för det är så många som får mig att må bra.
Det finns så många som gör alla mina dagar betydelsefulla.
Men jag skulle känna mig hemsk om jag inte nämnde min allra
bästa, finaste & underbaraste vän, Elin Persson.
Fem dagar ifrån dig har tidigare varit väldigt lång tid,
hur ska jag nu då klara utav fem månader?

Jag vill bara plocka ihop alla som är extra viktiga för mig och ta mer er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0