När jag behöver er som mest

finns ni där, underbara änglar!


Det är dagar som dessa man inser vad mycket vackra människor man har omkring sig. Att det finns så mycket människor som bryr sig om en, som vill att allting ska vara som vanligt.
Ibland måste man gråta, låta allt inom en komma ut. Jag tror att ibland måste man tömmas på skit för att vara stark nog och börja om.
Vi ska inte vara ledsna och svaga, utan glada och starka. För din skull, och för varandras.
Vi ska minnas alla minnen, alla vackra stunder och alla roliga skratt vi delat tillsammans.

Jag mår dåligt utav att se alla runt omkring mig ledsna,
jag lider med alla som förlorar sin pappa, man, bror,
morfar, farfar, gammelmorfar, gammelfarfar, vän,
och alla andra nära och kära.
Men för hans skull, måste vi kämpa, för tillsammans blir vi starka!





Älskade underbara ni, så vackra - allihopa!
Alla ni som finns där, lyssnar och ställer upp. Mållös, men TACK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0