O som i onsdag

Jag har nyss kommit hem till pappa.
Från detta vidriga vädret, usch!

Inte för att jag inte gillar snö,
men det räcker nu,
mitt hår blir ju dessutom lockigt.
haha, ilandsproblem men ändå.

Har varit hos mormor och ätit väldigt gott, SEMLOR!

Nu ska jag försöka ta tag i det stor molnet plugg som hänger över mig,
eller nej, jag ber nog mest om det själv. För i skolan får vi inte mycket
gjort. Men men, jag tror allt att jag lever rätt bra ändå, haha.





också var det klart, den 7e februari drar jag till Florida och spelar in min nya singel.
Ska bli väldigt kul och lärorikt, men självklart är det nervöst. Dessutom kommer det blir oerhört jobbigt att lämna alla här hemma. Men vi har varandra lika mycket då som nu, fast med Atlanten emellan ungefär.
Ett plus är att jag tidigarelagt hemresan, jag har valt att komma hem redan runt den 5e maj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0