T som i torsdag eller S som i sjuk

Imorse ringde klockan som vanligt, strax före sju alltså.
Jag kände mig allt ifrån fräsch, men jag gick upp och plattade
håret iallafall. Oftast brukar allt bli bättre när man varit uppe
en stund. Men det blev inte bättre, jag tog en kopp te,
men det resulterade bara i näsblod. Så då gav jag upp, la
mig i sängen igen och sov.

Sov länge gjorde jag, egentligen lite väl länge..
Men vid halv två kom pappa hem och vi åt lite mat.

Sen la jag mig åter igen i sängen, med en ny stor kopp te och
skrev svenska svenska svenska. Egentligen ganska kul, skrev
en novell med inspiration från Frankenstein. Typ kul iaf!

Nu ska jag återgå till med plugg, jag hatar skolan!
Ps. Jag gör inte de egentligen ds. heahea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0