Att älskas utav dig, är det vackraste för mig

Jag är så himla trött.
Hugo åkte hem för en liten stund sedan, vi har sett på film.
Det blev The Haunting In Connecticut, Hugo fick välja...
Vilket jag ångrade efteråt. Den var så jävla läskig och äcklig.
Men i efterhand rätt bra! Skräckfilm är inte min grej. hihi

Jobbet idag gick galant, känns som om allting sitter bra nu :}

Imorgon gäller detsamma, jobb 14-20. Det passar mig fint, ännu bättre passar en Carro och Frida myskväll efteråt, wiiiiho!

Nu slocknar jag snaaart, så godnatt på er!


snart är sommaren över för det här året, det gör lite ont i mig att tänka så


Kommentarer
Postat av: Sara

Gläds åt att du fick njuta av svenska sommar!!!! Jag är avis på dig!! Saknar kan jag säga, men njuter av fina sommarbilder!! Tack! Puss

2010-08-04 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0