my heart in your hand

Hejsan!
Det här med att jag skulle bli värsta sådär råcool och få världens bästa blogg,
det sket sig ganska fort när jag insåg vad mycket värdare saker livet erbjuder!

Igår var en... speciell kväll.
Men mycket bra!
Klampa väl in hemma vid 05.40.
Men who cares?!


Nu sitter jag på jobbet, det känns konstigt att kalla det så..
Men det är ju faktiskt de.
Mitt nuvarande jobb är byggnaden där jag antagligen spenderat mest tid i mitt liv.
Kanske inte riktigt, men det är iallafall här jag är uppväxt, tillsammans med M&M.
Och för er som inte kollat upp mitt liv, jag sitter på Park Hotell.
Som min mormor och morfar hade mellan 1985-2005.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0