Fredag!

Nu har jag inte varit här på nga dagar igen, det bara blir så ibland!
Jag lever och allting är bra iaf, heahehae!

Igår var en galen och speciell kväll,
men mycket bra faktiskt :}
Jobbade först 12-18.
Sedan blev det käk i stugan, hem och fixa sig.
Frida kom, vi började dricka, Andreas körde
ut oss till Filip i skärgårn.
Tobias kom och hämtade mig, släppte mig
hos Patrik istället. Vid 3 buttade Patrik mig
i poolen, då blev alla andra galna, det slutade
med att alla utan Mathias badade, haha!

Nu jobbar jag, sitter på Park Hotell och bara glassar.
Nej jag ljög, jag har precis städat frukostrummet och ska snart ge mig på att göra iordning frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0