På ett speciellt sätt

Sitter hemma hos pappa nu.
Har jobbar 10-15 idag.
Sedan tog jag bussen in till stan, mötte upp Karin, nu är allt med bussen till Arlanda klart, tjohej!
Gick till Telia och lämnade in min mobil, efter ca 25 miuters väntetid...
Avslutningsvis blev det en snabbis in på Åhléns för massageolja.

Mormor plockade upp mig och vi åkte hemåt.
Åt en semla hos mamma med henne, Fredrik och Felix.

Är som sagt hos pappa nu, skulle äta mat.
Men blev plötsligt väldigt osugen....
Pappas pannkakor hade kunnat rädda denna kvällen,
men varför skulle någonting kunna vara som förut?

Ikväll är det lugnt, inga planer alls, skönt!
Får se om jag hittar på något eller om jag somnar i soffan, haha.


Florida vore inte heeeelt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0