The big day - the best day of my life!

Sist men inte minst kom en helt underbar STUDENT!
Den som vi alla kämpat för, den som vi alla skulle vilja göra igen tusen gånger om.
Nu är den över och har fyllt mitt hjärta med kärlek och värme för en lång tid framöver.

Vilken klass - vilka människor - vilka vänner ♥
Alla har ni egenskaper som jag aldrig kommer glömma.
Alla har ni förgyllt dessa tre år, iallafall mina.
Ni alla kommer finnas i mitt hjärta livet ut.
Jag kommer sakna alla stunder med er, underbara människor!

Nu ska vi blicka framåt, det är nu det riktiga livet har börjat.
Nu måste vi klara oss själva, vi har inte längre någonting att luta oss emot.
Vi måste stå på egna ben och sköta oss själva.

Jag önskar er alla all lycka i framtiden, och tack för den här tiden!
Ni är bäst, helt jävla underbara hela drösen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0