Mitt 2010!

Bättre sent än aldrig ;>


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag besökte USA, jag gick på krogen osv

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nee, hade nog inga riktiga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag kan komma på iaf

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja... Gammelmorfar Lars

5. Vilka länder besökte du?
USA och Holland

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer spontanitet
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Helt klart den 7e februari, dagen då jag påbörjade mitt livs resa. Men också den 7e maj, då jag satte foten i Sverige igen.
8. Vad var din största framgång 2010?
Jag hittade mig själv!
9. Största misstaget?
Jani...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
En hel del

11. Bästa köpet?
Oj, vad kan de varit? Kan ha varit min systemkamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, skor, kläder och småskit

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mikofonkåt

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Perioder av båda
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkte en gång för mycket, fegade ur, vågade för lite
18. Hur tillbringade du julen?
Frukost hos mammi, lunch osv hos faster Ulrika, kvällsfika hos mormor&morfar och lite drickande hos Christian.
19. Blev du kär under 2010?
Kan jag inte påstå

20. Hur många one night stands?
ups
21. Favoritprogram på TV?
Bör nog säga Navy CIS och CSI
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett starkt ord
23. Bästa boken du läste i år?
Om jag hade läst en bok så, haha
24. Största musikaliska upptäckten?
Har absolut ingen aning

25. Något du önskade dig och fick?
Typ allt, men en iPhone 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Något var de säkert, en bil tex ;>

27. Årets bästa film?
Kommer aldrig ihåg vad de heter

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag bodde på ett lyxigt hotell i Miami Beach, var och åt på en jättefin resturang och njöt av livet i USA med mamma och Fredrik.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
självklart, allt kan alltid bli bättre

30. Vad fick dig att må bra?
Självständighet, vänner, familj och jobb
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kim Källström
32. Vem saknade du?
Saknade nog ingen speciell
33. De bästa nya människorna du träffade?
LINN LINN LINN!!! Coco och Alice, helt klart! Men också Christi och Amy


Kommentarer
Postat av: linn

näe men fy tusan!

2011-03-13 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0