Tjalalalala!

Igår blev det dåligt med bloggning.
Men som ni såg tog vi foto med vårt UF företag till affischer och flygblad.
Sedan kom Linn till mig, vi snacka lite skit, åkte till Coop och köpte chips, dipp och årets första PÅSKMUST!!! Åkte hem till Elin där ingen va, beslag tog hennes soffa och snackade om allt! Sedan kom Elin och det fortsatte som resten av kvällen.

Jag och Linn åkte hem till mig och sov, tog en go sovmorgon och softade sedan.

I skolan idag skulle vi på en rättegång, med rättskunskapen. Men den blev inställd... Bara för att jag verkligen ville dit, bajs också..

Tog en lång fika med Johanna, pratade och hade det trevligt. Sedan kom pappa och vi åkte till LLA och såg på Färjestad - AIK, vilket blev en mycket bra match med ett skönt resultat, 2-1.

Nu ska jag sova för en lång dag imorgon, NERVÖS!!

Nu ska jag sova för att orka med. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0