Söndag 11-03-13

Jag jobbar, är på Park Hotell, 14-20.
Så mycket känslor finns i min kropp just nu.
Jag finner inte ord till alla, jag kan inte förklara de.
Men de känns, de tar över min kropp just nu.
Glädje, lycka, kärlek, självsäkerhet, svek, hat, smärta, rädsla.
Allt på en och samma gång.

Jag vet egentligen varför..
Just för att jag inte vet hur jag ska bete mig,
rädslan för att göra fel och falla ner till botten.
Osäketheten i vad alla andra ska tycka.
Rädslan till att öppna mig för någon.
Glädjen av att tänka på just dig!

Kommentarer
Postat av: emma

hi hi, litte hemlisar där och litte hemlisar här skadar ju aldrig! ;)

2011-03-13 @ 22:36:49
URL: http://placeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0