Börja alltid om från start!

Idag blev det en tidig morgon. Vaknade runt halv 9 i Elin soffa och kunde sedan inte somna om. Hon som vanligt sov tungt och efter ca 20 min gav jag upp. Gjorde mig iordning och drog där ifrån.
När jag kom ut var himlen blå och solen sken så skönt, redan vid 9 imorse började solen värma. Det är så himla underbart, om bara gräset kunde komma fram och träden bli gröna nu.


Jag åkte till höghuset där det var fullfart, kö och grejer. Köpte med mig gott bröd hem och gjorde frukost åt mig, mamma och Fredrik.


Nu ska jag bara dega ett tag tror jag, borde njuta av det fina vädret med föredrar min goa säng just nu. Vid 14 blir det jobb, och när jag slutar ska jag upp till Elins pappa på partaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0