Vilka människor, och vilka idéer!

Var på CCC för UF mässa hela dagen igår, vilket antagligen var det sämsta jag gjort på väldigt länge. Har som sagt varit sjuk hela helgen, och var det även igång. Men stönig som jag är så skulle jag iväg, och jag kom iväg. Slutförde dagen, men vad hemma gråtandes av smärta strax efter 23. Kroppen sa ifrån..

Mässan i sig var toppen och rätt kul faktiskt :-) Det gick enligt mig över förväntan för oss också, vilket var väldigt kul!

Har en hel del kort, men de har jag ingen som helst ork till att lägga in och och ladda upp nu.


Var helt utslagen när jag vaknade imorse, hade ondare än jag hade i söndags. Har NOLL röst, försöker fräsa fram några väl valda ord, med ett halvdant resultat. Var iallafall på sjukhuset förut, fick penicillin i 10 dagar, mot halsinfektion(halsfluss) och ev bihåleinflammation. Får väl se det från den positiva sidan, penicillinet kommer börja verka snart och förhoppningsvis mår jag bättre redan imorgon!

Nu ska jag sova vidare och hoppas på att detta går över snart!

Kommentarer
Postat av: Sveinungbeatrice

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-04-05 @ 10:18:14
URL: http://sveinungbeatrice.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0